آذران ابزار

سیم جوشکاری Co2 نمره 1.6 پارس

سیم جوشکاری Co2 نمره 1.6 پارسقطر: 1.6 میلی مترقرقره های 15 کیلوگرمیواحد اندازه گیری: کیلو گرمبه علت نوسانات بازار جهت استعلام قیمت( عمده) با ما تماس بگیرید
برچسب محصول :
قیمت

990.000 تومان

توضیحات محصول

سیم جوشکاری Co2 نمره 1.6 پارس

نمایندگی رسمی شرکت الکترود پارس در استان آذربایجان شرقی

الکترود پارس

سیم جوشکاری CO2 یکی از پرکاربردترین سیم‌های جوشکاری در صنعت است. این سیم برای جوشکاری فولادهای کربنی و آلیاژی با استفاده از گاز محافظ دی‌اکسید کربن (CO2) به کار می‌رود. سیم جوشکاری CO2 معمولاً از فولاد آهنی با درصد کربن بالا تشکیل شده است که باعث افزایش استحکام و سختی جوش می‌شود.

فرآیند جوشکاری با سیم CO2 به دلیل هزینه پایین، سرعت بالا و توانایی جوشکاری در محیط‌های باز بسیار محبوب است. این روش برای جوشکاری سازه‌های فولادی، لوله‌کشی، پل‌ها، کشتی‌سازی و سایر کاربردهای صنعتی مناسب است. با این حال، جوش حاصل از این روش ممکن است دچار تاول‌زدگی، ترک و حساسیت به هیدروژن شود که نیازمند تکنیک‌های جوشکاری صحیح است.

سیم‌های جوشکاری CO2 در قطرهای مختلف از 0.6 تا 1.6 میلی‌متر موجود هستند. انتخاب قطر مناسب سیم بستگی به ضخامت قطعه کار، موقعیت جوشکاری و شرایط محیطی دارد. کیفیت سیم، میزان آلودگی آن و تنظیمات دستگاه جوشکاری نیز بر کیفیت جوش تأثیرگذار است.

فروشگاه اینترنتی آذران ابزار به پشتوانه نمایندگی رسمی برند های اینکو،هیوندای، الکترود پارس، ایوک، آروا، محک، اسپارک، رونیکس، وینر، ایران پتک، عقاب، اوسیس، الکترود میکا، الکترود آما، بهینکس، بهجوش، حدید برش، هامبورگ، لیهو، راد الکتریک و… با ارائه تنوع محصولات ، ضمن ارسال سریع به سراسر کشور، گارانتی اصالت کالا و خدمات پس از فروش مطلوب، بهترین قیمت و کیفیت را برای مشتریان خود فراهم می‌نماید.

 

 

محصولات مرتبط